The Moose Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Har de hänt för er någon gång att 3 lampot har lyst rött på konsollen? störande är de i lr fall :( 1 gång ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hamstersnop Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 :medieval: skicka in den på lagning då blir den lagad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 :medieval: skicka in den på lagning då blir den lagad :D oh no shit? skulle nog också föreslå att göra så, garantin är ju as lång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 :medieval: skicka in den på lagning då blir den lagad :D oh no shit? skulle nog också föreslå att göra så, garantin är ju as lång.. Hur lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 :medieval: skicka in den på lagning då blir den lagad :D oh no shit? skulle nog också föreslå att göra så, garantin är ju as lång.. Hur lång? 3 år för 3 blinkande röda lampor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Mig har det inte hänt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ja, Men det var när jag spelade samtidigt som mina föräldrar grejade med propparna. Var bor du. Skogen?? Kan va strömmen. Bara en ren gisning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Startar inte en ny tråd eftersom att denna finns, har samma problem men jag får RRoD precis när jag startar XBOXen och power markeringen i mitten av knappen lyser grönt. Gör detta någon skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.