Hoppa till innehåll

Konstigase Personen Som Bor I Erat Samhälle


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Timo: en gubbe som är konstant full och är alltid ute och går med sin halvdöda hund.

Katt-tanten: en tant som bor vid grusgången till gruvan i skogen . om man försöker gå in dit så öppnar hon sin dörr och skriker "OM ni går in där så ska ja f*nimej se till att ni aldrig kommer ut igen!!!".och medans hon skriker så bara rasar det ut katter ur dörröppningen.hon luktar dessutom alltid kattskit och gamla strumpor.

Cykelmannen: en liten dvärg på 50 basst som alltid är ute och ,ska vi kalla det cyklar, med sin alltför stora cykel.

Blatte-latte: En mysko typ som är från Uzbekistan som bor tre hus ifrån mig.Han sitter alltid i sin ogräsbevuxta trädgård och röker något som ser ut som som en fredspipa från en gammal indianstam. han är dessutom j*vligt rynkig.

Det enda språk han pratar är latin så han är j*vligt svår att kommunicera med.

Var bor du? Bor du i Nol?

 

Nu till ämnet:

 

Det finns en grusväg som leder till en gruva, bredvid grusvägen så finns det ett gammalt och ruttet hus, där bodde en kvinna (som är död nu) som kallades Katt-Kärringen. När polisen hittade henne död i sitt hus (hon var gammal) så var det kattbajs överallt eftersom katterna var instängda. Hela övervåningen var full med ICA-påsar fyllda med pinnved som hon har samlat på, ingen vet varför..

Redigerat av TheChosenOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragnar heter en äldre gubbe som jämnt har samma kläder och en käpp. Han är väl känd i där jag bor och han brukar hjälpa till lite på kvantum. Han fikar där jämnt och köper ofta tre - fem godisbitar lösgodis. Han är utvecklingsstörd tror jag och kan förmodligen inte hjälpa att han börjar skrika, dansa, låta som en kyckling m.m.

 

Alkoholisterna på stationen:

Det finns ett helt gäng av olika alkoholister som jämnt sitter på stationen där jag bor eller i närheten och super. I bland händer det att de slåss med varandra eller något liknande.

Finns många kända ansikten här, vissa värre än andra.

 

Där jag bor finns det en annorlunda prick som typ alltid går nästan springer. Han är förmodligen pensionär som bor i ett område någonstans i närheten av stationen. När han "gåspringer" överallt har han händerna på ryggen och alltid samma gröna jacka. Det var ett tag sedan man såg han sist dock.

 

Redigerat av Red
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja där jag bor finns det flera konstiga personer men jag ska inte gå in på de som har sjukdomar för då skulle det ta hela natten att rabbla upp dem.

 

Ja jag börjar med grannen mittemot.

Det bor 2 st där Krister och Kristina heter de och är 50-60 år gamla alla barnen har flyttat hemifrån

Båda 2 är lärare och under nätterna kör båda taxi och jag undrar om de någon gång sover för dem är aldrig hemma på nätterna och jag har aldrig heller sett någon av dem sitta i köket och ta det lugnt eller ätit.

 

*I huset bredvid de som är de mittemot för oss bor en som är chef för ett känt företag härifrån trakten så ja dom är rätt rika skulle jag tro, och det är så han är som är chef har varit elev till Krister och vad jag har hört så tycker inte han om att bo bredvid sin gamla lärare och då en gång när han hade köpt en ny tv så ser han att Krister har stått och kollat in och sett på tv(vilken vuxen människa står och tittar in genom fönster?) en liknande händelse hände för 10 år sedan när vi hade bygg om köket då försökte han kolla in och se hur det såg ut och ett par veckor senare bytte dem kök.

 

*När han inte kör taxi eller är i skolan så tvättar han bilar, säkert varje bil 3 ggr per dag och dom har 5 bilar som står utspridda på halva kvarteret.

Ibland får vi inte ut våra bilar för deras bilar står ivägen och om vi klagar över de så säger dem:

- Och? vi har ändå bott här längre än er så ni ska inte få bestämma.

 

*jag kommer med mer när jag kommer på saker de gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Finns inte så många skumma typer där jag bor, det skulle vara alkisarna som hänger runt systemet, däremot vid min skola (också nära ett systembolag ironiskt nog) så finns det bland annat en gubbe som alltid går runt (as långsamt, med händerna på nåt konstigt sätt, typ som en zombie) med en cykelhjälm på huvudet. (fastän han inte har nån cykel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

jag har komit på flera människor i samhälet det är en tjej 11 åring hon sparkas som en häst hon gnägar som en häst och blir hon skit arg.

en 7 årig kile om man bara säger tjena till han slår han så hårt han kan eller säger råsa elefant.

en annan som går i sexan han snusar och röker med en kompis i åttan nästan hela tiden och är ganska fet

och en kile som har gått i spec klas går i sjuan nu han väger nått med hundra kilo och simar bara hund sim när han badar.

och en tjej som går i 1a hon brukar bara gå på en och slå den eller sparkas och ibland kasta snöboll men om man själv knufar hene lite så börjar hon grina bara för att henes stora syster är där. jag orkar inte skriva mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...