Vega Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Vanja - Går runt till barn och säger ''Du får 1 krona om du jagar mig.'' Sen försöker kvinnan få en att följa med henne hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ja där jag bor finns det flera konstiga personer men jag ska inte gå in på de som har sjukdomar för då skulle det ta hela natten att rabbla upp dem. Ja jag börjar med grannen mittemot. Det bor 2 st där Krister och Kristina heter de och är 50-60 år gamla alla barnen har flyttat hemifrån Båda 2 är lärare och under nätterna kör båda taxi och jag undrar om de någon gång sover för dem är aldrig hemma på nätterna och jag har aldrig heller sett någon av dem sitta i köket och ta det lugnt eller ätit. *I huset bredvid de som är de mittemot för oss bor en som är chef för ett känt företag härifrån trakten så ja dom är rätt rika skulle jag tro, och det är så han är som är chef har varit elev till Krister och vad jag har hört så tycker inte han om att bo bredvid sin gamla lärare och då en gång när han hade köpt en ny tv så ser han att Krister har stått och kollat in och sett på tv(vilken vuxen människa står och tittar in genom fönster?) en liknande händelse hände för 10 år sedan när vi hade bygg om köket då försökte han kolla in och se hur det såg ut och ett par veckor senare bytte dem kök. *När han inte kör taxi eller är i skolan så tvättar han bilar, säkert varje bil 3 ggr per dag och dom har 5 bilar som står utspridda på halva kvarteret. Ibland får vi inte ut våra bilar för deras bilar står ivägen och om vi klagar över de så säger dem: - Och? vi har ändå bott här längre än er så ni ska inte få bestämma. *jag kommer med mer när jag kommer på saker de gjort. Anmäl er till Grannfejden! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 mm har tänkt på det, alla tycker så synd om oss som bor grannar med dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Finns inga konstiga personer där jag bor. Ganska dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Tja jag måste väll vara den konstigaste personen i vårat område :) Eller neee... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Tja jag måste väll vara den konstigaste personen i vårat område :) Eller neee... :) Daniel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Tja jag måste väll vara den konstigaste personen i vårat område :) Eller neee... :) Daniel? Ne det finns konstigare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 I min klass finns det 3 tjejer som leker häst:o, en är häst den andra sitter på ryggen. Dom låtsas även att dom är i ett stall etc, observera att jag går i 6:e klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 En som är allmänt kåt,kn*llar alla på skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 (redigerat) finns en kille i min klass som typ plåstrar sig på alla exempel nedan -(jag) Tror du på gud,det gör jag -(han) Jag med. -(jag) HaHa..skoja skulle bara se om du sa samma,jag tror inte på gud. -(han) ....Oj jag kan tänka lite fel iblan ,,klart jag inte tror på gud sånt gör han hela tiden. Redigerat 15 April 2008 av XXL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 En kile som går runt utan kläder året runt och dansar till nån musik.. Han kallas fittja tarzan. Sen så finns det en annan som kallas för björnmannen som är typ cp-störd och jagar alla och kastar sten på dom utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) I Sävedarlen (där jag bodde förut) Så fanns det en gammal tant som går runt med en liten hund. Här kommer det sjuka: en gång när jag var hemma så fick jag höra att hon gammla tanten hade släppt hunden och låtit den jaga min granne och bita honom! :cry: Då gick han i 2:an och fick ta stelkrampsprutan! Fattar inte att det finns folk som kan göra så! Redigerat 19 April 2008 av Poké Brendan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.