Hoppa till innehåll

Konstigase Personen Som Bor I Erat Samhälle

Gäst nissling

Rekommendera inlägg

• Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

En i min klass är något konstig han försöker impa på tjejerna med att gunga på stolen och va allmänt ful och omogen.

Alla hatar honom och alla tycker han är störande han har inga väner jo en halv.Han leker att böckerna är ett flygplan och han älskar lego.Och spelar ibland golf men alla säger att han suger.

Han har en ur snuskig pappa och han mamma lever inte längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En i min klass är något konstig han försöker impa på tjejerna med att gunga på stolen och va allmänt ful och omogen.

Alla hatar honom och alla tycker han är störande han har inga väner jo en halv.Han leker att böckerna är ett flygplan och han älskar lego.Och spelar ibland golf men alla säger att han suger.

Han har en ur snuskig pappa och han mamma lever inte längre...

Stackars pojk...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns en gammal gubbe som heter Sture där jag bor han har nåt typ störning eller nåt. Jag brukar gå förbi hyreshuset där han bor då är han nästan jämt ute och röker. En gång gick jag och en kompis förbi där då sa vi hej sture för att retas då sa han hållkäften. Sen sa vi håll käften själv och då blev han galen och jagade oss men han kan knappt springa så sen fick han typ ett anfall och bankade en stol mot tegelväggen så den gick i två delar xD.

Sen finns det två stycken en gubbe och en tant som är typ 40-50 år dem är typ gifta och är alltid utanför konsum och bråkar om småsaker och skriker så det hörs över hela staden. Det är ofta roligt men en gång så tog tanten som är lite konstigare än den andre och började sparka på en hund :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en konstig gubbe som heter Per Bäckström. Som är helt konstig han kan knappt gå pågrund av han har förstört benen, och så är han full hela tiden. Han har precis kommit tillbaka från ett behandlingshem i malmö. Och han frågar alla barn om dom har ciggaretter <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns en gammal gubbe som heter Sture där jag bor han har nåt typ störning eller nåt. Jag brukar gå förbi hyreshuset där han bor då är han nästan jämt ute och röker. En gång gick jag och en kompis förbi där då sa vi hej sture för att retas då sa han hållkäften. Sen sa vi håll käften själv och då blev han galen och jagade oss men han kan knappt springa så sen fick han typ ett anfall och bankade en stol mot tegelväggen så den gick i två delar xD.

Sen finns det två stycken en gubbe och en tant som är typ 40-50 år dem är typ gifta och är alltid utanför konsum och bråkar om småsaker och skriker så det hörs över hela staden. Det är ofta roligt men en gång så tog tanten som är lite konstigare än den andre och började sparka på en hund :(

Starkars hund :( ...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...