Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag kan nämna flera men dom som är sjukast är dom som supper och roppar efter alla.. som går förbi dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 En i min klass är något konstig han försöker impa på tjejerna med att gunga på stolen och va allmänt ful och omogen. Alla hatar honom och alla tycker han är störande han har inga väner jo en halv.Han leker att böckerna är ett flygplan och han älskar lego.Och spelar ibland golf men alla säger att han suger. Han har en ur snuskig pappa och han mamma lever inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 En i min klass är något konstig han försöker impa på tjejerna med att gunga på stolen och va allmänt ful och omogen. Alla hatar honom och alla tycker han är störande han har inga väner jo en halv.Han leker att böckerna är ett flygplan och han älskar lego.Och spelar ibland golf men alla säger att han suger. Han har en ur snuskig pappa och han mamma lever inte längre... Stackars pojk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Haha den va bra där asså. Den sista:P:P Det var inget skämt. Det är sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Finns en gammal gubbe som heter Sture där jag bor han har nåt typ störning eller nåt. Jag brukar gå förbi hyreshuset där han bor då är han nästan jämt ute och röker. En gång gick jag och en kompis förbi där då sa vi hej sture för att retas då sa han hållkäften. Sen sa vi håll käften själv och då blev han galen och jagade oss men han kan knappt springa så sen fick han typ ett anfall och bankade en stol mot tegelväggen så den gick i två delar xD. Sen finns det två stycken en gubbe och en tant som är typ 40-50 år dem är typ gifta och är alltid utanför konsum och bråkar om småsaker och skriker så det hörs över hela staden. Det är ofta roligt men en gång så tog tanten som är lite konstigare än den andre och började sparka på en hund :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det finns en konstig gubbe som heter Per Bäckström. Som är helt konstig han kan knappt gå pågrund av han har förstört benen, och så är han full hela tiden. Han har precis kommit tillbaka från ett behandlingshem i malmö. Och han frågar alla barn om dom har ciggaretter <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Finns en gammal gubbe som heter Sture där jag bor han har nåt typ störning eller nåt. Jag brukar gå förbi hyreshuset där han bor då är han nästan jämt ute och röker. En gång gick jag och en kompis förbi där då sa vi hej sture för att retas då sa han hållkäften. Sen sa vi håll käften själv och då blev han galen och jagade oss men han kan knappt springa så sen fick han typ ett anfall och bankade en stol mot tegelväggen så den gick i två delar xD. Sen finns det två stycken en gubbe och en tant som är typ 40-50 år dem är typ gifta och är alltid utanför konsum och bråkar om småsaker och skriker så det hörs över hela staden. Det är ofta roligt men en gång så tog tanten som är lite konstigare än den andre och började sparka på en hund :( Starkars hund :( ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 I vårt lilla samhälle finns det nog ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Finns en kvinna här i närheten. Hon har ALLTID ALLTID samma kläder. Alltid samma smink. Hon handlar aldrig osv. Hur f+n lever hon? :S En gång så gick hon ut, hon träffade en man. Hon tog han i baken osv xD Hon tafsade sk1tmkt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Min gamla kompis Benjamin som tog bort min WoW gubbe för att jag inte ville gå på bio med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Min gamla kompis Benjamin som tog bort min WoW gubbe för att jag inte ville gå på bio med honom. Ser man på. Jag vet också en liten jävel som gjorde likadant. Med min level 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Mina grannar, dem glor alldeles för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.