ExorZ Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) undrar bara vad ni tycker om min lilla "film" http://i23.photobucket.com/albums/b351/Mil...ns/GnomeHaS.gif gjorde den på... 3 timmar ungefär, att ta screenshot och spara dom var nog jobbigast, men sen att fixa till de så de blinkar osv, gick ganska fort, har lust att fortsätta göra filmer, men då med lite mer... röd tråd att följa :P men iaf, börjar med denna, och får väl se hur de går därifrån, detta är bara nå bildspel jag slängt ihop, kunde inte göra nått stort för filerna blir så jäkla stora, men iaf, undrar också vad programmet som dom flesta använder för att göra ingame filmer heter och om de går att ladda ner gratis, eller om de kostar att köpa. skriv feedbacks tack ;) Edit: ändrade länken, den blev lite konstig, bara en stillastående bild Edit2: Omg !! xS tittade den nu igen på morgonen, fy f*n va dålig den är :lol: aja mne jag var trött :P inte mobba xD Redigerat 28 Oktober 2007 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Sådär, men jag älskade när gnomen sa " WTF Wheres my gear!?" Haha ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 haha , den va ok, men inget ljud? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Den var inget bra . :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Sådär, men jag älskade när gnomen sa " WTF Wheres my gear!?" Haha ^^a den var bäst^^ filmen var rätt bra :D @DraggO: det var ju en animerad gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Den var inget bra . :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 @DraggO: det var ju en animerad gif Ah ok , men det skulle vara roligare om det va ljud också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Den vart helt ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 tack för alla feedbacks, men vilket program använder man för ingame filming? hört typ nå om machinima, men vet inge om de. mmm, den skulle nog blivit bättre med ljud, och rörande rörelser och inte still bilder, aja men de var ju bara ett test så, ja får väl se om jag lär mig nått sånt där program man gör filmer me :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Menar du GameCam? I så fall finns det ju till ex. Fraps. Fast jag vet inte om det är de besta, Man kan bara spela in 30sec åt gången om man inte betalar (man kan sätta ihop bitarna). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 ja asså typ gamecam, (gissar på att det är när man filmar vad som händer på skärmen) asså, program som filmar de som händer på skärmen, och ne orkar inte slösa tid på 30 sekunder för varje klipp :P men nån som vet nått om machinima? Nyhm använder ju de typ, och de står ju på Warcraftmovies.com typ Machinima nånstans xD, de kanske bara är ett ord för filmer man gjort i spel, eller så är de ett program, vet inte vilket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 jag gick in på http://www.machinima.com/ och det ser ut som youtube fast för spel, så det ör nog inget kamera program men det kanske finns tips om program där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg