Hoppa till innehåll

Wow Film


ExorZ

Rekommendera inlägg

undrar bara vad ni tycker om min lilla "film"

http://i23.photobucket.com/albums/b351/Mil...ns/GnomeHaS.gif

gjorde den på... 3 timmar ungefär, att ta screenshot och spara dom var nog jobbigast, men sen att fixa till de så de blinkar osv, gick ganska fort, har lust att fortsätta göra filmer, men då med lite mer... röd tråd att följa :P men iaf, börjar med denna, och får väl se hur de går därifrån, detta är bara nå bildspel jag slängt ihop, kunde inte göra nått stort för filerna blir så jäkla stora, men iaf, undrar också vad programmet som dom flesta använder för att göra ingame filmer heter och om de går att ladda ner gratis, eller om de kostar att köpa.

 

skriv feedbacks tack ;)

 

 

Edit: ändrade länken, den blev lite konstig, bara en stillastående bild

 

 

 

Edit2: Omg !! xS tittade den nu igen på morgonen, fy f*n va dålig den är :lol: aja mne jag var trött :P inte mobba xD

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för alla feedbacks, men vilket program använder man för ingame filming? hört typ nå om machinima, men vet inge om de.

 

mmm, den skulle nog blivit bättre med ljud, och rörande rörelser och inte still bilder, aja men de var ju bara ett test så, ja får väl se om jag lär mig nått sånt där program man gör filmer me :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja asså typ gamecam, (gissar på att det är när man filmar vad som händer på skärmen) asså, program som filmar de som händer på skärmen, och ne orkar inte slösa tid på 30 sekunder för varje klipp :P men nån som vet nått om machinima? Nyhm använder ju de typ, och de står ju på Warcraftmovies.com typ Machinima nånstans xD, de kanske bara är ett ord för filmer man gjort i spel, eller så är de ett program, vet inte vilket :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...