Denisb Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hej i tänkte fårga om Wii är värt att köpa. Har Xbox 360 men ska sälja den så är wii värt att köpa ??? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) ja det tycker jag alla fall. så länge du inte är grafik nörd. Redigerat 28 Oktober 2007 av wiimote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jadå, de bra spelen har börjat komma nu. ;) Vänta dock några veckor, tills Super Mario Galxy och Resident Evil Umbrella Chronicles kommer. Nu finns det bara Resident Evil 4 Wii Edition, Metroid Prime 3 Corruption , The Legend of Zelda Twilight Princess och Super Paper Mario som är köpvärda. Plus en massa GameCube-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ja, ja och åter JA! KÖP KÖP KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Köp den bara. Jag lovar dig. Om du inte gillar den så snälla, ge den till något fattigt barn i Afrika. Redigerat 29 Oktober 2007 av Squarebutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ja köp den om den lockar dej. Kolla Gamereactor och sånna sidor där står det mycket om Nintendo Wii. Tex ''Jag var en av dem första som köpte Nintendo Wii spelade typ i 1 dag sedan tröttnade jag på Nintendo och lät den damma i 3 månader och har knappt rört den'' Men det beror på vissa älskar den och vissa inte. Sj skulle jag köpa den om jag bara hade pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 KÖP DEN BARA! Den är värd... öööh... ska jag säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Köp Wii! Wii är 100 gånger bättre än Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 KÖP WII !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 wii sucks 360 ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.