Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Bankar och droppar? lol :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Fattar inte...hur ska man laddar ner?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 vad är auto? undra bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quest Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 adda mig på runescape, jag e i lvl 69 och dödar Mage-noobar Jag hjälper också till med quest osv. Det e därför jag heter Questhelper Mitt namn på RuneScape är: Mr.helenius PS. jag ger ut 1 RuneScape gubbe lvl 35 till någon... Jag har också gjort alla quest som finns på RS(members o free quests) ;) :meddum: :meddum: :meddum:adda mig på runescape, jag e i lvl 69 och dödar Mage-noobar Jag hjälper också till med quest osv. Det e därför jag heter Questhelper Mitt namn på RuneScape är: Mr.helenius PS. jag ger ut 1 RuneScape gubbe lvl 35 till någon... Jag har också gjort alla quest som finns på RS(members o free quests) ;) Email: [email protected] :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) behöver du je så j*vla myket info man blir ju yr!! :blink: Redigerat 9 November 2007 av DragoNMarK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 adda mig på runescape, jag e i lvl 69 och dödar Mage-noobar Jag hjälper också till med quest osv. Det e därför jag heter Questhelper Mitt namn på RuneScape är: Mr.helenius PS. jag ger ut 1 RuneScape gubbe lvl 35 till någon... Jag har också gjort alla quest som finns på RS(members o free quests) ;) :meddum: :meddum: :meddum:adda mig på runescape, jag e i lvl 69 och dödar Mage-noobar Jag hjälper också till med quest osv. Det e därför jag heter Questhelper Mitt namn på RuneScape är: Mr.helenius PS. jag ger ut 1 RuneScape gubbe lvl 35 till någon... Jag har också gjort alla quest som finns på RS(members o free quests) ;) Email: [email protected] :meddum: du kan inte ha gjort alla quest med de leveln? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axelsson87 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 varför inte kolla på mitt fina och fräscha guide om bots och utan virus? iaf här är länken ifall någon vill använda mina :D http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=91200 Woodcutter va bra, men Attack och Loot va helt buggade. Attack gjorde ingenting, den bara flyttade runt musen kanske anfallade nån gubbe ibland. Auto dropper va buggad, den försökte droppa fast man inte hadde klickat : "Drop" så gick det inte att ta "controll" på musen så ja va tvungen att starta om hela saken..lol :) jag behöver woodcutter:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg