Gäst Aso100 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 köp från amd du ska köpa Amd Athlon X2 4800+ eller 5200+ dem är bäst av alla tycker jag dem klarar lätt av BF2 och klarar nästan vad som helst och köp Albatron GeForce 8800GTS Dual-DVI 320MB och ett ram minne på 2Gb så äger din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Nej, välj inte en AMD processor. I dagsläget är det faktiskt bäst att välja Intel. Egentligen hade dock en dubbelkärnig processor räckt. E6750 och E6850 är två riktigt bra processorer som jag rekommenderar. Men om du nu vill ha fyrkärnig så välj Q6600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 BF2 blir absolut inga problem, grafikkortet är dock ganska dåligt för de nyare spelen. Hade rekommenderat ett 8800 GTS 320MB om du vill lägga ut lite mer. HaHa ska nog inte vara något problem kör battlefield 2 på högsta :lol: ( Men om jag inte har den clockad på 64% som jag brukar ha så vet jag inte :visslar: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 det är ett paket man inte kan ändra på... men tror att jag ska köpa en nytt graffe kort till sommarn kanske.. just nu har jag bara 7500ca får lite av mamma å pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 kolla sida 1 högst upp :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 kan inte nån hjälpa mig?=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vad är det du undrar? Vad Quad innebär? Att det är typ 4 processorer i en, eller nått sånt... Läs här: http://en.wikipedia.org/wiki/Quad-core Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) Det där grafikkortet behövs inte uppgraders på ett tag. Har själv ett sådant. Funkar perfekt. Körde Crysis här om veckan på högst anpassade inställningar för datorn utan lagg. Förövrigt är det en bra dator du valt. Köpte en liknande för någon månad sen, funkar finfint. Därimot så kan du plocka ihop egna delar och inte ett paket och få det några hundra billigare. Edit: Jag kör wow med högsta upplösning med 85 fps och utan några som helst problem. Redigerat 12 November 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Intel är ett mycket bra processor-köp i dagsläget med tanke på Intels dual-core och Quad-kärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Har själv ett sådant. Funkar perfekt. Körde Crysis för om veckan på högst anpassade inställningar för datorn utan lagg. körde du på 640x480 då eller? lol jag har klockat 8800gts och klarar medium med dx10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Har själv ett sådant. Funkar perfekt. Körde Crysis för om veckan på högst anpassade inställningar för datorn utan lagg. körde du på 640x480 då eller? lol jag har klockat 8800gts och klarar medium med dx10 1024x768. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 (redigerat) Har själv ett sådant. Funkar perfekt. Körde Crysis för om veckan på högst anpassade inställningar för datorn utan lagg. körde du på 640x480 då eller? lol jag har klockat 8800gts och klarar medium med dx10 1024x768. Med Dx 10 och allt inställt på high? omöjligt Redigerat 13 November 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.