ELF Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Fality: Problemet är bara halvt fixat eftersom internet fungerar men ingen anslutning finns i "Mina nätverksanslutningar". Detta är första gången jag skapar en nätverksanslutning eftersom den redan fanns när Windows installerats. Katt: Denna typ av anslutning finns inte att välja i "Guiden Skapa en ny anslutning"! PS. Kan ta ett screenshot på morsans dator och visa vad jag menar för anslutning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Prova med Konfigurera ett hemnätverk, då! Det kanske kan gå... Ja, ta en screenshot, det är nog bäst! Har du verkligen ingenting i Mina anslutningar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jag har testat Konfigurera ett hemnätverk, men där finns det heller inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 I internet explorer tryck Verktyg > Internet alternativ. Gå in på> http://img149.imageshack.us/img149/796/33465734th6.jpg Tryck nästa tills du kommer hit, välj det jag markerat. http://img99.imageshack.us/img99/7048/97061664iz9.jpg Tryck sedan nästa tills du kommer till följande och välj alternativet nedan: http://img137.imageshack.us/img137/4396/61311965uj4.jpg Hoppas det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Men ja tycker att du bara ska installera om internet grejjen.. Men förresten, använder du o din mamma samma dator? Off topic: Bofffaroffe, är det XP eller? Hur har du fått tag på det där coola temat? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Boffaroffe: Jag har redan gått igenom den guiden. Viper: Jag har en egen dator som jag har tagit med mig till mammsen så jag ska kunna försöka fixa den när jag är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag tror fortfarande att det är nätverksdrivern som spökar. Jag var själv tvungen att ladda ner den senaste drivern till nätverkskortet, även att det var inbyggt i moderkortet, för att det skulle funka. Prova det, vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag tror fortfarande att det är nätverksdrivern som spökar. Jag var själv tvungen att ladda ner den senaste drivern till nätverkskortet, även att det var inbyggt i moderkortet, för att det skulle funka. Prova det, vetja! Kan se om jag hittar nyaste drivisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.