DarKElitE Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hej ! Jag har en fråga. Den lyder så här : Hur byter man namn??? Jag vet att man ska köpa "Byt användarnamn" i fuskas affär. Men jag kan inte hitta den. Så hjälp mig nu snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 man har väl 1 gratis från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...ODE=dname_start En gång per år! Eller en gång i halvåret med FuskaVIP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 måste man ha fuska wip för att byta namn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Nej men då kan du bara byta en gång per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Man måste väl köpa fuskavipen när det har gått ett halvår'*? eller är det så man kan köpa det när man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Har man FuskaVIP kan man byta efter ett halvår, annars varje år. Om man skaffar FuskaVip om ett halvår ifrån den dagen man bytte senast, kan man byta igen. Enkel logik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.