Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) har då en lvl 70 gnome mage full epic med ett antal ground epic mount et vanlig fly några hunra G:n att leka med. 20-50 alts. gubben heter då '' Vivvan '' , de e fel på wow sidan just nu så jag kan ej linka tyvärr, men sök sedan på amory så lär ni hittaden! vill gärna ha en NE eller UD eller BE priest på pvp. men kom med andra förslag. ni kan adda mig på [email protected]. eller så skriva här :=) Redigerat 29 Oktober 2007 av Feanor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Emm, du kan ju börja med att skriva vilken server du har den där gubben på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 och link till armory på din gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Du kan få min 70 hunter på PvE server...lol >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg