Gäst nissling Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Min musiklärare har testat att slicka sådär. Han sa det på killsnacket under sex och samlevnads veckan i skolan. Det smakade salt sa han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det är ganska självklart att det smakar salt då slem innehåller salt... Sen så kan man "smaksätta" det genom att äta vissa frukter. Lök får det att smaka pyton har jag läst på vissa sexupplysningssidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Vänta lite. Om man ger tjejen oralsex, kan hon ge tillbaka också i sådant fall. Verkar vara en smart pryl. :D Längtar redan. Det kallas 69an.. ;P Men.. Båda ska vara beredda, Inte bara göra det för att göra det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Inte 69:an. 66 har dom sagt iaf. Först ger jag henne oralsex, sedan ger hon mig. Vi turas, typ. HSH: Du ska möta din tjej imorgon, du som skapade tråden. Om du ska ha sex med henne måste du bara veta att när man ser på p()rr och sånt, det är inte så en tjej vill ha det. Stirra in på brösten eller mellan benen, fokusera dig på ögonen. Det är ett mycket viktigt steg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 I porr så är det bara j*vla rollspel, annars tänker tjejer annorlunda. På porrfilmer kan dem säga till exempel h*ra, sl*na. Men säger du det mot din tjej så kanske du får en bitchslap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ja, och tjejerna kan skriva väldigt högt, som det skulle vara andra värdskriget i det rummet hon stog i. Så om du tycker hon inte njuter tillräckligt, så våga att fråga vad som kan förbättras osv, det blir faktiskt inte sämre så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag tänker f*n aldrig slicka på en fitta, aldrig livet! Enjoy sex in the old way... är du helt dum eller? att ge sin tjej oralsex och se henne njut till max är ju de bästa som finns...oralsex är ett måste i sex, och de bästa som finns Mjo, om dem inte luktar skit i musen som det gör på vissa så går det väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Såklart gör man det på fräscha tjejer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Bara för att en tjej är snygg och fräsch betyder inte det att dem inte luktar illa i musen. Det beror på illaluktande flytningar eller något och det kan alla tjejer få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Bara för att en tjej är snygg och fräsch betyder inte det att dem inte luktar illa i musen. Det beror på illaluktande flytningar eller något och det kan alla tjejer få. Snälla, få mig inte att spy i min papperskorg. Tack på forhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 om du tycker de e så äckligt lös inte...om några minuter kommer min tjej, hon har jag ej tröffat på lönge kaske 2 veckor elelr så, vad ska jag säga? när vi e på mitt rum hur ska jag börja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Ta det lungt, spänn dig inte och kramas & mys mycket. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg