KVAB Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 om du tycker de e så äckligt lös inte...om några minuter kommer min tjej, hon har jag ej tröffat på lönge kaske 2 veckor elelr så, vad ska jag säga? när vi e på mitt rum hur ska jag börja? Du stavade så roligt att jag skrattade högt! Seriöst! :lol: Tröffat? Men finns de inte sånt där grejs så de illaluktande flytningarna försvinner? Lactal eller va de säger på TV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 hon e här nu men jag vet inte vad jag skall göra, vi har hånlat // sorry e stressad så hon ej ska se vad jag skriver honligger i sängen bre vid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag tror att du ljuger rätt rehjält.. Men.. Du kan väl mysa lite med henne om du talar sanning XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det var ju ett bra sätt att ha sex på. Du sitter vid datorn och hon sitter på sängen. Hot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 problemt är att hon e kittlig på magen och sidorna :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Och? Vem har sagt att du ska ta henne på magen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Han kanske vill retas lite med henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Smek istället försiktigt ? Eller försiktigare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Lägg dig bredvid henne och kittla henne då. det tycker alla är roligt, sen ligger ni tillsammans och bara myser och smeker varandra (behöver inte vara på "det" sättet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 vi hånglade och myst typ 3-4 timmar i dag ^^. och jag fick ta på hennes boobs! hon sa ej nåt ^^ bar fortsatte pussa mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 vi hånglade och myst typ 3-4 timmar i dag ^^. och jag fick ta på hennes boobs! hon sa ej nåt ^^ bar fortsatte pussa mig! Grattis pojk. Då har du kommit någonstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) mm =) hon var under min tröja med =) ville slita av den nästa XD men vågade ej :P vi ska i mon med :D Redigerat 1 November 2007 av Feanor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg