Gäst Radicus Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Har läst massvis med walkthroughs men kan inte grappla någonstans. Vart ska jag stå för att få grepp på taket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Man kan inte grappla i allt, bara i dem röda måltavlorna och även nät. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Nu har jag problem igen... Vid Arbiters Ground. Jag har dödat Poe'n som delar upp sig i fyra delar, och sedan sprungit till huvudentrén. Där ska den stora porten öppnas, men den gör inte det. Jag har i stort sett gjort allting men den vägrar öppna sig! Måste man ha Headset till Wii och säga Sesame öppna dig eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Nu har jag problem igen... Vid Arbiters Ground. Jag har dödat Poe'n som delar upp sig i fyra delar, och sedan sprungit till huvudentrén. Där ska den stora porten öppnas, men den gör inte det. Jag har i stort sett gjort allting men den vägrar öppna sig! Måste man ha Headset till Wii och säga Sesame öppna dig eller nåt? HAHAHAHAHAH. "SESAM ÖPPNA DIG!!", sedan "MEN j*vla SKIT SPEL, och så kastar du det i väggen" =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nu har jag problem igen... Vid Arbiters Ground. Jag har dödat Poe'n som delar upp sig i fyra delar, och sedan sprungit till huvudentrén. Där ska den stora porten öppnas, men den gör inte det. Jag har i stort sett gjort allting men den vägrar öppna sig! Måste man ha Headset till Wii och säga Sesame öppna dig eller nåt? HAHAHAHAHAH. "SESAM ÖPPNA DIG!!", sedan "MEN j*vla SKIT SPEL, och så kastar du det i väggen" =) Jag kanske vet. Har du dödat någon av dem?? För de snurrar runt dig så när de stannar ska du se den som inte är igenomskinlig han ska du döda, sedan fungerar det. Vet inte heller om jag är på rätt ställe men prova. JAg vet hur det är att sitta fast det är hopplöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Nu har jag problem igen... Vid Arbiters Ground. Jag har dödat Poe'n som delar upp sig i fyra delar, och sedan sprungit till huvudentrén. Där ska den stora porten öppnas, men den gör inte det. Jag har i stort sett gjort allting men den vägrar öppna sig! Måste man ha Headset till Wii och säga Sesame öppna dig eller nåt? HAHAHAHAHAH. "SESAM ÖPPNA DIG!!", sedan "MEN j*vla SKIT SPEL, och så kastar du det i väggen" =) haha det där med sesam öppna dig var det roligaste jag läst på länge:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 (redigerat) Nu har jag problem igen... Vid Arbiters Ground. Jag har dödat Poe'n som delar upp sig i fyra delar, och sedan sprungit till huvudentrén. Där ska den stora porten öppnas, men den gör inte det. Jag har i stort sett gjort allting men den vägrar öppna sig! Måste man ha Headset till Wii och säga Sesame öppna dig eller nåt? Antagligen inte dödat alla spökena, för den ska öppna sig efter att du dödat dem. En bra guide till tp Andvände den själv när jag satt fast, den är ganska bra. Jag kan inte lova att det hjälper. Den är länkad direkt till där du sitter fast. Redigerat 3 December 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg