Moviemaker Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag har tänkt mig att göra en film och behöver ett program där man gör musik! T. ex i en del mobiltelefoner finns det "Music DJ"! Jag skulle vilja ha en länk till ett gratis "skapa-musik program. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Du kan alltid använda sk Shareware program. Tror inte att någon släppt ett Gratis musikprogram, kanske Virtual Dub är musik-kreations-vänligt, kolla. http://www.virtualdub.org/ Vill du ha ett lätt sharewareprogram är Mixcraft att rekommendera. http://www.acoustica.com/mixcraft/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Är någon av de gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 en tid tror jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Nej det finns inte gratisprogram förmodligen. Det som rivers länkade till är sk trialer, och det får man ha en begränsad version gratis i vanligtvis 30 dagar. Tycker det är dumt att ingen har orkat göra ett GNU program... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Har exakt vad du letar efter! Magix Music Maker 12 Silver ;) Länk: Ladda ner Guide: PC för Alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Anvil Studio: http://www.anvilstudio.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 De här två senaste alternativen, är dom gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Anival Studios är det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 FL Studio, du kan testa det i 14 dagar men du hinner öva på och göra beats innan du går in på något annat. Bra för nybörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 De här två senaste alternativen, är dom gratis? Magix Music Maker 12 Silver är helt gratis, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Provade Magix music maker. Den funkar bra. Synd nog är det typ bara Demo. man kan bara spara 20 låtar. Anvil studio (som jag vet innan) är för .MID låtar. Redigerat 14 December 2007 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.