Aircondition Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Team Fortress 2 måste vara ett av de bästa multiplayerspelen någonsin. Jag har köpt hela Orange Box, men jag har faktiskt bara spelat TF2. =D Köp rekommenderas helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Köp det! Portal är hur bra som helst och hlflife 2 e det inget fel på. Totalt värt det. Förresten kunde du skriva ett pris också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Det är värt pengarna tycker jag iallafall, man kan köpa portal separat via steam men köp bocen istället, då får man ju hela half-life serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Portal är inte värd sitt pris! Trots att det är superskoj och allt, men jag varvade skiten på en timma- Half-Life Episode 2 var lite roligare, lite för mycket story dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Grym box, jag köpte det i onsdags och det är helt klart prisvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.