Pakila Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) vet ni hur man kommer till 8.ans gym? ps. draghon jag vet inte alt anars skulle jag inte fråga om hur man kommer till 8:ans gym. Redigerat 29 Oktober 2007 av Draghon Inga Jag-vet-allt-trådar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Flyttar till rätt forum... Du ska till Sunyshore City. På route 213 så blev du stoppad hela tiden av en gubbe som sa att det varit strömavbrott. Han är borta om du tagit 7e nålen, så att du kan komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 du måste möta palkiaeller dialga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 veta allt, vet du ens hr man ev tränar? Btw, du måste väll möta team galactic i veilstone citty och sedan åka till mt.cornet och fånga/besegra palkia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 men han kanske har diamond :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pakila Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) jag har båda spelen tack Redigerat 15 November 2007 av pearlsnillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Du kallar dej för pearlsnillet ändå vet d inte hur man kmr till ett gym. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pakila Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 vad skulle jag anars heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 vad skulle jag anars heta?jagkaninteettskitompokemonsnillet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Hehe. Khazar, har sett dej på några trådar. Du verkar alltid vara i bakgrunden o kommentera. xD Najs move. Snillet, du kan ju heta ngt som inte lockar till så mycket uppmärksamhet, och ngt som beskriver dej. Jag har inte bett dej om att byta namn, men det var bara min åsikt. Du får precis heta vad du vill, aight (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Men handlade inte det ämnet om ett gym ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Han har fått sitt svar, vad mer ska man diskutera om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg