Gäst 55_66 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hej! Jag undrar om det finns en fil till GTA:SA. som man har klarat Flygskolan på. Och helst inga fusk aktiverde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Tror inte det går på PS2, tyvär :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Du får nog klara det på det vanliga sättet. Flyg skolan är inte så svår, tar bara tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 kan man inte kopiera sparfilen från ett minnes kort till ett annt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Om man har 2 Minnes kort och sätter in båda i ett Playstation 2, så kan man kopiera över filer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Du klarar nog flygskolan jag gjorde den på 10min hehe... =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gunrunner Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 hur långt har du klarat av flygskolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Det är värt att lägga ner tid till flygskolan efter som att man måste klara av den för att kunna gå vidare i spelet. Om den tar lång tid att göra, nä inte specielt lång tid, kanske om du satsar på att få Hunter och Stuntplane. Jag klarade det galant iaf så jag tror inte du behöver nån fil för att klara det. Kör om och om igen för att öva upp din flyingskills då blir det också enklare att klara det. PS Hunder är nice när man väl har den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg