Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Tänk på att det är en vulkan. Först skjuter du satsen (lavan/magman), sen kommer aska (kiss). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 men jämt när jag får den sköna kännslan känner jag att de e nåt på gång sen kommer de bare kiss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Du måste fortsätta och inte stoppa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Om du bara inte kan/vill, stå och onanera ovanfor toalettsitsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det är inte direkt tändande? Bästa tipset är ju en porrfilm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Man har ju hjärnan :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Alla har inte bra fantasi. En papperskorg att sätta satsen/kisset i så kan du sitta vid tv/datorn och kolla p0rn. Lite olja är nog inte helt fel heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Bland dom mest intressanta trådar på länge, faktiskt. Det är ju i alla fall roligare än dom där äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 k, men asså hur ska de kännas när man runkar ( förutom skönt) och hur känns de när man utlöser? beskriv känlsan, och hur känner man sklnad mellan piss och utlönsing? besrkiv plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 hehe ju hyfsat intressant tråd :P hur ska man beskriva det..jag har ingen aning :P väldigt svårt att beskriva något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag kan komma på typ tio till tjugo sekunder om jag snabbrunkar men då kommer det ju inte så mycket. Om jag sitter och runkar i typ några minuter så kommer det en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 hur känns de va e ditt tips va e de skönaste? mamma jobbar i morgon så ska gå upp tidigt för runk ;)så hur ska de kännas om en utlösnig e pågång? beräta känlsan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg