TheGreatest Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) www.seafight.se ett kul pirat spel där man själv seglar runt med sitt skepp. kan vara lite svårt att komma in i för vissa personer...men när man väl lärt sig grunderna så är det kul. den sämsta delen är nog medspelarna som ibland får för sig att sänka en..fast ibland så sänker man dem :). Redigerat 31 Oktober 2007 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 verkar skoj ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 behöver du nån hjälp med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 nepp :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 vilken lvl är du på nu? kom till lvl 4 idag :D om du är över lvl 3 och har lämnat 1 banorna så säg till. fast om jag hade varit du så hade jag inte gjort det. när du har ett bra skepp så är du typ oövervinnlig där :P. lite svårare att tjäna pengar eftersom det inte finns några npc skepp där. vilket skepp har du nu? jag har 2mill :P det bästa skeppet man kan köpa med guld :S. 75 kanoner och 40khp. ändå så har man ingen chans mot ett elit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 ja lv 2 75k skeppet och litet random Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 och litet random? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 ja lite olika saker inte riktigt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 hur många här har set ett svart elit shep?? jag har bara set vita och röda (om det fins varta borde finas) :huh: och jag spler inte lengre dög hela tiden hade inte råd till mer en en 0 g båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 hehe lol det va ju dåligt. http://board.bigpoint.com/seafight/index.p...p;threadID=2560 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 blir lättare ju bättre du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 sea fight e ju så tråkigt tar år för mig att sänka andra båtar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.