Skater93 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Skrivet 30 Oktober 2007 Tjenamossa allesammans! Jag håller på att bygga en egen OT men vet inte hur man fixar fast-attack. Jag har hört att det finns från början på vissa servrar men hitta ingen som funkade. Jag har: Tibia Client 7.92 Evolutions 0.7.8 XML Finns det nått sätt så att jag fixar fast-attack på min server eller kan ni länka nån bra server? ( Hälst versioner mellan 7.8 till 8.0 )
Lillasyst3r Skrivet 1 November 2007 Rapport Skrivet 1 November 2007 Tjenamossa allesammans! Jag håller på att bygga en egen OT men vet inte hur man fixar fast-attack. Jag har hört att det finns från början på vissa servrar men hitta ingen som funkade. Jag har: Tibia Client 7.92 Evolutions 0.7.8 XML Finns det nått sätt så att jag fixar fast-attack på min server eller kan ni länka nån bra server? ( Hälst versioner mellan 7.8 till 8.0 ) bli medlem på otfans.net å checka forumet
Jack93 Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 man ändrar det i /data/vocations.xml är inte vid den datorn just nu men leta där. när du hittat det skriver du lägre tal än det redan är där. tex: om det står 1.0 testa med 0.5. Högre tal ger långsammare atk och lägre tal ger fast atk.
Rekommendera inlägg