TheGetaway Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 finns det nån nackdel med att spela spel på en dator skärm som är widescreen ? jag tänkte att det finns ju inte lika många lägen att välja på som det finns till vanlig skärm , o drf blir det mer krävande ? så som sagt , finns det nån nackdel med att spela på en widescreen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 De flesta spelen har widescreen inställningar, jag finner inget negativt med widescreen. Bytte för några månader sen från en vanlig 4:3 crt till en 16:9 widescreen, funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 okej , f*n va gutt :) jag har oxå en ny widescreen nämligen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Ju större skärm du har de större res(Resolution) vill du ha, om du vill att det skall se bra ut. Och för att kunna spela utan låg FPS med hög res, så behöver du bättre dator. Så en gammal dator som klarar detta års spel rekomenderar jag en liten skärm till. Redigerat 31 Oktober 2007 av Viikiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ju större skärm du har de större res(Resolution) vill du ha, och för att kunna spela utan låg FPS med hög res, så behöver du bättre dator. jag har bra dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Då kommer det att gå fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 De flesta spelen har widescreen inställningar, jag finner inget negativt med widescreen. Bytte för några månader sen från en vanlig 4:3 crt till en 16:9 widescreen, funkar hur bra som helst. Tibia är bara att kasta med widescreen. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Menar du på TV eller på en dataskärm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 De flesta spelen har widescreen inställningar, jag finner inget negativt med widescreen. Bytte för några månader sen från en vanlig 4:3 crt till en 16:9 widescreen, funkar hur bra som helst. Tibia är bara att kasta med widescreen. ;( men tibia , LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag har widescreen, jag tycker den rockar fett på spel. ser inget negativt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 tibia körs väl i ett fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Usch jag hatar widescreen... allting är så utsträckt.. jag klarar mig fint med ol'17 tummarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.