jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
↗ till inläggetÄr det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? DET ÄR FÖRh*lvete INTE APOR SOM GÖR SÅNT, DET ÄR GULA KUKHUVUDEN MED ETT BEN UTAN HJÄRNA OCH ÖGON!!!! DET ÄR f*n INTE KLOKT!!! JAG HATAR PÄLSAR OCH KINESER!!! BWWWWHWHWHAAHAHAHAAAAHAAAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det OK att dra av pälsen av dom levand alltså??jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
var i hennes post står det att det är okej att slita pälsen av medvetna djur, resten av din post är inte värd att kommentera
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det OK att dra av pälsen av dom levand alltså??jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
hallå man kan väll döda dom först?
↗ till inläggetVarför hatar du kineser för?↗ till inläggetÄr det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? DET ÄR FÖRh*lvete INTE APOR SOM GÖR SÅNT, DET ÄR GULA KUKHUVUDEN MED ETT BEN UTAN HJÄRNA OCH ÖGON!!!! DET ÄR f*n INTE KLOKT!!! JAG HATAR PÄLSAR OCH KINESER!!! BWWWWHWHWHAAHAHAHAAAAHAAAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv
men inte för bara pälsen
Många kineser behöver päls eftersom dem inte har kläder och ha på sig, lätt för dig och säga
som har staten bakom dig med skattkistan varje månad, men nej, det är inte så i resten
av världen.
Det är naturens system helt enkelt, djuren äter ju också upp varann och dödar varann.
Men jag är emot att man flår djur för rikemansbruk <_<
Jag såg en kvinna med väska av kaninpäls, f*n vilka flåtankar man fick mot henne.
OMG, dom måste inte plåga djuret.
Har hört att kineser äter hund kött också.
↗ till inläggetJa? Vi äter kokött, so?OMG, dom måste inte plåga djuret.
Dom steker mest troligen inte hundarna levande.
Gamer95: De dödar dem inte först, de flår dem levande.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa? Vi äter kokött, so?OMG, dom måste inte plåga djuret.
Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig?
↗ till inlägget↗ till inläggetOMG, dom måste inte plåga djuret.
Ja? Vi äter kokött, so?
Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig?
So? Om man har kor som sällskapsdjur? Eller du menar Djur som man sällan har ngn nytta av = Sällskapsdjur? Varför inte göra ngn nytta av dem då?
Ja? Vi äter kokött, so?
Det finns människor som har får, lam, kor ute på landet för sällskap.
Vissa folkgrupper behandlar kossor som gudar.
Ja? Vi äter kokött, so?
Kanske, men är fortfarande fel att plåga dom.
Ja? Vi äter kokött, so?
Kanske, men är fortfarande fel att plåga dom.
Kossor? Dem plågas ju inte :huh:
Och sen så ser jag inget fel på att äta Hund, Katt o.s.v. Vi äter ju kossor, lam, gris, får och massa annat. Hund är väl inte "mer värt" än andra djur eller?
↗ till inläggetDom steker mest troligen inte hundarna levande.
det gör ju saken mycket svårare ju + mer plågsamt
Allt ligger i människors kulturer, här i väst, mellanöstern och afrika är det vanligt att man äter kor, lamm,
gris (bortsett från mellanöstern). I Östra Asien så som Kina, Thailand och Indien så äter dem inte kor, iallafall inte Hindhuerna, som är en majoritet i Indien.
Fy f@n va skarit
↗ till inlägget↗ till inläggetDom steker mest troligen inte hundarna levande.
det gör ju saken mycket svårare ju + mer plågsamt
Inte sant.
Dessutom äre inge fel att dom äter hundar, som sagt så äter ju vi kossor.
fy f*n vilken äcklig film...
tycker så synd om djuren :(
jag tycker inte om att folk gör så bara för pälsar!!
Ni säger att dom gör det bara för arbete... om ni lyssnar så hörs det att dom skrattar i bakgrunden :angry: VILKA SJUKA J*VLAR!!! om man ska ha päls ska det vara från djur som redan är döda! men dom ska inte dödas bara för pälsen!! :angry:
Var ett tag sedan jag såg den filmen sist, men jag tycker det är sjukt gjort. Då vi inte behöver djurpälsar för att överleva. Allt handlar bara om utseendet egentligen.
Djurplågeri på det där sättet är inte humant gjort på något vis. >_>''
Men vill också påstå att den där filmen kan vara en fejkad film. Med tanke på att det är de så kallade "djurvänner" som kan ha gjort den och lagt ut den så ska man inte lita allt för mycket på det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in