Inside Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Foskare har kommit fran till att skollunchen ska vara nyttig, hälsosam och framförallt god. men på våran skola så är det rektorn som bestämmer vad vi ska få för skolmat och oftast tar han saker som de flesta barn inte gillar ex. bönpudding. Och om inga barn äter maten så har man sämre koncentration i skolan. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 For jävligt alltså, här vill man ha en god lunch så kommer dem med bajs. "Va f*n, jag vill inte ha bajs." "Håll käften snorunge, jag har pressat hårt med det där for att få dig att äta något!" Jag tar hellre ett glas mjolk till lunch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Man märker hur folk allt blir mer bortskämda för varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Man märker hur folk allt blir mer bortskämda för varje dag. Jag vill ändå inte äta bajs till lunch varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) Foskare har kommit fran till att skollunchen ska vara nyttig, hälsosam och framförallt god. men på våran skola så är det rektorn som bestämmer vad vi ska få för skolmat och oftast tar han saker som de flesta barn inte gillar ex. bönpudding. Och om inga barn äter maten så har man sämre koncentration i skolan. Vad tycker ni?Det där har jag inte hört nåt om.Det är nåt att ta upp på nästa klassråd ^^ Redigerat 1 November 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Man märker hur folk allt blir mer bortskämda för varje dag. Jag vill ändå inte äta bajs till lunch varje dag. Man märker också hur omogna folk har blivit också. Ofta att de lägger en bajskorv på tallriken till er.Och jag tror nog er skola skulle bli avstängd på första serveringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Man märker hur folk allt blir mer bortskämda för varje dag. Jag vill ändå inte äta bajs till lunch varje dag. Man märker också hur omogna folk har blivit också. Ofta att de lägger en bajskorv på tallriken till er.Och jag tror nog er skola skulle bli avstängd på första serveringen. Det är sant! Det är en stor j*vla skit på tallrikfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 visste ni också att hårt bröd är ett MÅSTE i alla skolmatsalar i hela Sverige? Om man inte har det måste man gå till skolledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 visste ni också att hårt bröd är ett MÅSTE i alla skolmatsalar i hela Sverige? Om man inte har det måste man gå till skolledningen. f*n, du kunde väl ha sagt mjuka bröd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Vad är det för fel på hårt bröd? Det är en bra kost, fiberrikt och håller magen igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 En hård macka är faktiskt rätt gott till maten, testa det. Klart ni måste ha bra mat i skolan, annars går det ju inte att gå på lektionerna och vara koncentrera sig på eftermiddagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 En hård macka är faktiskt rätt gott till maten, testa det. Klart ni måste ha bra mat i skolan, annars går det ju inte att gå på lektionerna och vara koncentrera sig på eftermiddagen själv blir jag tröttare efter maten. =( @Squarebutt: Villu inte äta bajs så äre bäst du stannar där du är, f*n att folk ska börja klaga om så dumma saker, var f*n glad att du änns får nåt. ursäkta språket men min farfar o nästan hela släkten fick dela på det jag idag småäter framför datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.