Easton Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag sitter ner, smakar, om jag inte tycker om maten går jag och slänger allt, sedan tar jag 4-7 mackor. Och sallad. Och så gör jag ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 visste ni också att hårt bröd är ett MÅSTE i alla skolmatsalar i hela Sverige? Om man inte har det måste man gå till skolledningen. f*n, du kunde väl ha sagt mjuka bröd... Mjukt bröd bör också finnas i åtminstonde i en tredjedel av alla skolor i Sverige med det är tyvärr inget måste. Alltså satsar de flesta skolorna på hårt bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Man ska äta för och få energi. Inte för att det ska smaka gott som franska delikateser eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Vi brukar till varje lunch ha en sallads buffé med sallad, oliver, fetaost, majs och annat jox =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Vi brukar till varje lunch ha en sallads buffé med sallad, oliver, fetaost, majs och annat jox =D Sådant borde fler skolor ha! Våran har bara morötter som grönsak. Och det har de flesta tröttnat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Morötter är ju en grönsak med viktiga näringsämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Men det blir långtråkigt att sitta som en kanin varje dag och käka morötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Morötter är ju en grönsak med viktiga näringsämnen. Men man ska ha variation i maten också! Annars kan man lätt tröttna på maten ( som jag har gjort ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Fyfan vad alla ska klaga på maten då. Ät och var glada, jag tror inte att den mesta maten ni får är rent ut sagt äcklig, utan bara inte jättegod. Alla är för bortskämda nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Fyfan vad alla ska klaga på maten då. Ät och var glada, jag tror inte att den mesta maten ni får är rent ut sagt äcklig, utan bara inte jättegod. Alla är för bortskämda nuförtiden. Jo det är klart... Men om man får mat som man inte kan äta så måste man väl få tycka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Man ska äta för och få energi. Inte för att det ska smaka gott som franska delikateser eller något. Det är bara det att jag tänker inte äta något som jag kräks av, och kräks man får man minde energi, alltså finns det inte någon riktig poäng i skolmaten. Förstår du vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nej, jag har insett att du är en liten unge som behöver växa upp rejält! Hämta en matlåda eller något med er om ni inte tänker äta pågrund av grupptrycket. Jag slår vad att ni är rädda för att era polare ska reta er för att ni tycker att maten är god. Jag känner f*n igen det där, man äter i skolan pågrund av energi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.