Crys Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Tja, jag försöker klara alla skill points på Ratchet and Clank:1 , men har problem med några. Här är dom. Speedy Planet Rilgar Vinn hoverboardracet på tiden under 1:40. Har klarat den på 1:39. Magican Kalebo3 Ta alla genvägar på alla varv på hoverboard racet. Har bara hittat två genvägar, och dom har jag tatt på alla varv. Going Commando Planet Veldin Döda 10 gubbar som skjuter missiler. Detta har jag gjort 100 gånger. Så, om nån har gjort domma skillpoints, så kan ni väl säga vad jag gör fel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 funkar inte för mig heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Måste vara något annat man ska göra på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Speedy: Kom ja inte ihåg Magican: Du ska få visst mycket poäng Going Commando:; DU måste använda skiftnyckeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Speedy: Jag tror faktiskt att det är är 1.36 som är tiden man skall klara av. Magican: Du måste få 4500 poäng, då får du skill pointet. (Massor av tricks måste genomföras.) Going commando: Det är 10 stycken med wrenchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Aha, fel info på hemsidan jag fick det ifrån då. Tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg