Wave Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Okej, visste inte att det inte släpptes samtidigt som i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 9 November kommer CoD 4 alltså. Tror ni det konkurerrar ut Halo 3 Live? Om det ens går? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Troligtvis inte, för att göra det så måste det sälja minst lika bra som Halo 3 och det var nog många som köpte Halo 3 bara för att multiplayer delen är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 halo 3 var den största nöjeslanseringen någonsin läste jag på GRs hemsida. altså inte bara spel utan också böcker, filmer etc etc.. svårt att slå tror jag :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiphoparn93 Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ok jag har bestämt vilka spel jag ska köpa: Saints row Call of duty fifa08 skate shoo'rå fölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Men Bioshock da!! :o Helt klart bästa titeln till Xbox 360 hitills!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.