Sai Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Sluta tjata på om det e barnsligt eller inte, men jag vet att det var igår, men kan man inte typ gå ikväll eller imorogon, eller på Alla Helgons Dag (LÖRDAG), liksom gå ut på kvällen, knacka på och säga BUS ELLER GODiS, eller var det bara igår :S Tack för ett svar, inga fula kommentarer -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jo visst är det barnsligt, men f*n att man ska ha gratis godis ;D Man kan väl gå idag och imorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Man kunde väl bara gå ut igår xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 WTF ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 igentligen var det igår men dom flesta går på alla helgona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag skrämde iväg några små killar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag skrämde iväg några små killar B) Aj aj aj, du får då inga julkort av mig. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Förra året så gav jag typ en kilo godis till några killar. Men jag är trött på och göra det så att skrämmas själv är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Förra året så gav jag typ en kilo godis till några killar. Men jag är trött på och göra det så att skrämmas själv är bäst! Du är ändå inte snäll. Du ska ju komma från taket och skrika "WAZZAP!!" så skrämmer du dem iväg och så har du ju hälsat på dem i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Idag har det redan kommit tre killar och knackat på. och klockan var inte ens 10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golgo Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 du kan ju gå ok tigga när du vill det är alltid någon som ger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Gå imorn, gå idag ingen bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.