Lander Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Min syrra har något problem. Hon har permanent slem i halsen, hon kraxar 24/7 för att få upp slemmet. Ja så ni borde förstå om man hör någon kraxa slem i halsen i ett halvår hur less man blir. :/ Jag blir däremot bara förkyld efter lov, när alla träffas på nytt men det blir nästan alla under de första veckorna av en ny termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Min syrra har något problem. Hon har permanent slem i halsen, hon kraxar 24/7 för att få upp slemmet. Ja så ni borde förstå om man hör någon kraxa slem i halsen i ett halvår hur less man blir. :/ Jag blir däremot bara förkyld efter lov, när alla träffas på nytt men det blir nästan alla under de första veckorna av en ny termin. rökhosta? Drick varmt, ät soppor och ta en dusch kanske 2 ggr om dan. Själv är jag bara förkyld i 3-4 dagar. O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Min syrra har något problem. Hon har permanent slem i halsen, hon kraxar 24/7 för att få upp slemmet. Ja så ni borde förstå om man hör någon kraxa slem i halsen i ett halvår hur less man blir. :/ Jag blir däremot bara förkyld efter lov, när alla träffas på nytt men det blir nästan alla under de första veckorna av en ny termin. rökhosta? Drick varmt, ät soppor och ta en dusch kanske 2 ggr om dan. Själv är jag bara förkyld i 3-4 dagar. O_o Nej hon röker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Varje gång jag vaknar på morgonen så har jag mycket gultslem som tar 10minuter och kräka bort allting. Jag har haft det i 2år nu men jag är van med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ok. jag dricker apelsin juice på morgonen nu och dricker inte mjölk jag slappar rätt så mkt men vad hjäper det att duscha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 snuvig/täppt året runt är jag... Låter exakt som det jag har -_- Kolla upp det, finns medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 köp lite kan yang skit bra blir frisk på typ en halv dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Vräk i dig kakao (riktigt kakaopulver alltså med flavonoler, inte Oboy el.dyl.). Jag brukar dricka ca 4 koppar om dagen när jag är sjuk, kan ibland vara fler. Brukar gå över ganska fort numera, tidigare tog det längre då jag inte drack kakao. Det kan dock ha med placebo-effekten att göra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ok. jag dricker apelsin juice på morgonen nu och dricker inte mjölk jag slappar rätt så mkt men vad hjäper det att duscha ?Det är bra och va hygienisk då bakterier dör av varmt vatten. Sen är det skönt och va fräsch när man är skjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Bakterier dör av 100 grader. Tror knappast han duschar i det ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 köp lite kan yang skit bra blir frisk på typ en halv dag Jag har sånt hemma men blir man något friskare av det? det lindrar ju bara symptomerna typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Bakterier dör av 100 grader. Tror knappast han duschar i det ;/Det går och tvätta bort bakterier så de hamnar i avloppet istället för utsidan av ens kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.