Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 för mig är det nog nåt som Robby eller nåt ovanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 brukar ta släktingars eller vänners namn.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Caruru hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Kuksugar Klas hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag skulle gissa på att det är vardagliga namn som exempelvis Emma, Anna eller Adam. Men jag vet inte riktigt hur andra resonerar när de namnger sina olika simmar. - Coldplay - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 typ miocic eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Typ: Miroslaw och Marian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 För mej beror det på vad det är för familj jag har gjort .. Om den typ ska vara flashig så tar jag lite ovanliga namn som Verandi och Naoki, men för vardagliga så är Daniel,Andy,Angel och Annie mest poippis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Alla mina tjejkompisar(*hrklllr*) döper sina till Linda och Maria typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanna.W Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 De namn som jag andvänder mest är typ: Martin, Amy, Sam, Marina, Tommy, Lisa, Alexander, Elin, Cloe, Bray... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Stewen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Beror på familjen Om det ska vara typ en gammal gubbe och gumma Bengt och Greta En helt vanlig familj Emma , Anders och sådant :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg