Firecracker Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Men hur ska jag veta vilken skada jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 hur fick du den? om det är hunting injury så ska du köpa Special bandage. om det är något annat så kan du läsa på sakerna för det står vad de botar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ja det funkar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ok, tack då vet jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ska köra weopon questen om någon dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 nice. har klarat eld questet nu :) man ska gå south east. har nån av er fått nånting extra till ert hus? jag har ben väggar just nu :P eller de är inte riktigt väggar utan mer bara 4 ben pinnar som sticker upp ;) btw har ni addat mig som vän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 f*n testade att börja med eld-questet... Gick dåligt tog southwest och det kostade mig 14 för fåret + 60 för kaninerna/hararna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 vad heter du i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Gonza , AlDino och DaTiger xD (3 olika gubbar ) Hur gör ni med er "loot" (byte) tar ni hem den dyraste/väger mest eller tar ni hem den minst värda/väger minst ? Själv tar jag alltid saken som väger mest och säljer resten :P Redigerat 20 November 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 tar alltid hem allt :) man losar mkt pengar på att sälja det direkt. på vissa saker iaf...önskar att jag inte hade tagit hem mina Rhinoferocious för de är svåra att sälja :P btw om man säljer det direkt. säljer man då för det lägsat priset eller? du får bara ha 1 acc :P om de inte är i olika åldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Jag läste reglerna som sa att man får ha hur många acc som helst om dom inte supportar varandra eller så. Ja det är alltid lägsta priset men på marknaden behöver man ju oftast sälja för lägsta priset för att få sälja ngt. Redigerat 20 November 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HabboGalenOmNiF Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Okej för som inte har fattat (Som hon som lagt uttråden inte har gjort) Så menarhon att man ska spela www.human-age.com Faktis är det riktigt skoj >-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.