TheGreatest Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 lol har ni sett de nya marknaden :P. den ser konstig ut fast är ju mkt snyggare. btw: Who I'll become: Strength: 6/200 Stamina: 6/200 Intelligence: 6/200 Weight: 5 kilos Money: 1776 goat kneecaps => 250 trout heads (minimum ensured by the gods) det är mitt just nu. tror nog man behöver runt 4k kc för att få 500 th. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 nu har även clan sidan uppdaterats :P antar att de ska göra om alla. srry för dubbel :/ men ingen skrev ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 märkt alla uppdateringar, 18kg + lite mer i intligens sen så evolve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har 800 kc nu =) och ska testa plundering, hoppas jag får något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har 800 kc nu =) och ska testa plundering, hoppas jag får något. Är du elite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ah tycker plundring är rättså dåligt, om man inte har tur då (fick iofs ett kylskåp från det :P) oftast så snor man inget och kommer knappt hem med några kc alls. man tjänar mer på en vanlig jakt tycker jag. iaf jag gillar det mer för jag har alla saker jag kan få men behöver ändå mat. och om man jagar så behöver man inte köpa det :P men tycker du ska testa det :) du kanske har mer tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 man får ju ca: 100-150 kc per jakt så du har nog rätt men kan ju testa det 1 moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Mammutjakt den ska ajg vara med på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 (redigerat) Jag har kommit på en grej jobbet man lär känna mest på är ju flint sharpener eftersom man får ju ett vapen som är värt ca: 700 kc efter 20 moons 700/20=35 kc/dag bara på det sen + den normala lönen... Jag tjänade 6 kc på plundering xD FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN Ngn jävel tog 700 kc från mig :( Redigerat 9 Februari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Jag har utvecklats =) Redigerat 12 Februari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 O.o då får jag väl också göra det nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 14 kilo kvar nåt , aja dyraste maten jag kan köpa nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.