bazti Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Shit Toothless Plesiosaurus kostar ju asmkt kan ingen skicka lite kc till mig ? Namn Gonza isånnafall :P Jag är 54 moons och ni är ju typ 70-80 moons :P nej tyvärr behöver mina kc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 kan man skicka kc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ingen aning det lär ju gå iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 jag har fixat alla quests nu =) @Thegreatest ska du evolva elr ska du vänta tills du får mkt kc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 ska nog samla lite mer kc först. typ 4k kc så får man 500 av de nya pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 ska nog samla lite mer kc först. typ 4k kc så får man 500 av de nya pengarna. 500 trout heads(öring huvud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Money: 214 goat kneecaps => 250 trout heads (minimum ensured by the gods) blir itne det mer öringshuvuden än kc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 haha nej verkligen inte. 250 är ju minimum. vill man ha mer så får man anstränga sig ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 jamen det jag menar är väl att för varje 214 kc får man 250 trout heads elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 jamen det jag menar är väl att för varje 214 kc får man 250 trout heads elr? Det verkar så fast då har TheGreatest räknat fel, 4k kc borde ge mer än 500 th Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 jag fixade "spear head" nu så jag fixade 150 kc på en jakt så jag har 500 kc nu=) så nu ska jag bara fixa lite mer pengar,gå upp ca: 8 kg i vikt sen kan jag utvecklas om jag vill men jag tänker vänta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag fixade "spear head" nu så jag fixade 150 kc på en jakt så jag har 500 kc nu=) så nu ska jag bara fixa lite mer pengar,gå upp ca: 8 kg i vikt sen kan jag utvecklas om jag vill men jag tänker vänta ett tag. Några dagar tills spearhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.