TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 lol ser helt konstigt ut :P men mkt bättre. många nya funktioner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Den här världen verkar mycket svårare eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 (redigerat) jo, första världen va ju skit enkel nu får man nog börja anstränga sig lite... *kul grej: We use the free Firefox browser. We believe for various reasons that it is better than Internet Explorer and suggest you download it. To do so, click on the picture on the left. FF är bättre :iluvff: * Redigerat 13 Februari 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Jag är så förbannat smidig :( jag råkade köpa ett vapen för 250 th så jag har bara 1 th =/ jag skulle precis börja med questen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 börja inte med questen så tidigt. skaffa lite saker och träna lite först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Sådär, har klarat alla quests på första åldern. Men hur gör man nu om man vill gå vidare!? Måste man vänta en dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 max i allt. sen tryck på um..goals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) Sådär, har klarat alla quests på första åldern. Men hur gör man nu om man vill gå vidare!? Måste man vänta en dag eller? Väger du 40 kg och har max i strength, stamina,intelligence, morale & health? Jag har 16 strength 11 stamina & intelligence @Thegreatest kör du någon speciell taktik? Redigerat 14 Februari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 har ju bara varit där 1 moon :P så jag har inte nån taktik än. men att maxa statsen så fort som möjligt är ju bra. nu är det stor risk att man kan bli raidad av de andra klanerna så man kanske ska skaffa lite skydd också...men får nog läsa lite på forumet om vad som är bäst att göra i början. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jaha, man måste ha max i allt. Visste inte det. Får väll fixa det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Jag fattas bara några på kilon nu, sen kan jag utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 vilken tribe är ni i? om ni är allies med CS så säg till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.