Firecracker Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) mm, det får man nog. Jag heter jimutt :) Håller på med vatten hämtningen nu men ska byta till vedhuggar jobbet då jag tjänat lite vatten. Roligt spel faktsiskt. :D Förresten, hur länge tar det innan man får någon vinst om man är ute på jakt? Förresten, jag har ett tips till er som spelar. Att om ni vill spela nåt av spelen för att tjäna pengar så rekomenderar jag "The wheel of fate" för om man vinner vinner man jäkligt mycket. Och jag brukar då vinna rätt ofta på det. Men klaga inte på mig om ni förlorar pengar på det sättet!!! Redigerat 5 November 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 du får ju ett byte när du jagar. du kan ta hem det eller sätta upp det på marknaden. du får inga pengar av själva jakten. ok ska testa wheel of fate :) har 2kc :P(fattig :() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 hehe, testa inte the wheel of fate. Höll på med det nyss och ajg hade 200 från början men nu har jag bara 118 XD. Men hur lång tid går man på jakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 1 dag. det uppdateras typ 01.15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 okej, tack då vet jag. :) Men det är synd att allt tar så lång tid. Men det är ju iofs verkligare då. Men du, har du någon aning om när man kommer till en annan tidsålder då? :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 när du klarat alla quest :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Ok, men är det frivilligt om man ska fara till den åldern då eller? För jag tror nog att jag skulle tycka att den första åldern är roligast. XD Förresten, vad heter du i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 jag har addat dig som vän :) missinglink låter bra nu i början men senare så kommer det att vara ett konstigt namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) hehe. Alltså spelet var ju riktigt roligt :D. Men gillar inte att det kostar jätte mycket att byta jobb... För jag valde ju vatten hämtningen och det var väll inte så smart antar jag ? Redigerat 6 November 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 nej jag valde ved som första val. fast imorrn måste jag välja ett nytt jobb(det kostar) för min tid är slut :( ska nog ta sten huggare elelr vad det heter :P man lär sig viktiga saker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 verkar skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.