kerex132 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 fattar ej ett skit i spelet tråkigit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 fattar ej ett skit i spelet tråkigit`Kanske för att du är ett år? Nämen, läs guiden så fattar du nog om du inte är analfabet eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 omg...jag tror jag skrev i början av tråden nånstans att detta är inte ett spel för tröga personer. du skulle följt mitt råd. hanging dogs är jag med i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 jag var borta lördag-söndag så jag är yngre än dig nu =) kan vi inte byta rep. points med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 jo visst(vad gör de) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 man får typ högre skills senare i healing när man blivit druid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Så nu har man utvecklats och vad allt ska handla om Burstling Bellies armé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 um...kanske för att du är med i Bursting Bellies....rofl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Man måste ju ha 250 Th för att kunna göra en quest :/ måste spara som f-n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 DET är irriterande....så man får nog vänta rejält med questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 vad ska man göra i spelet jag fattar inte riktigt (är inte bra på engelska) och jag läste att man kunde va druid är det som druid på wow att man kan bli olika djur eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) du verkar smart... Nej man kan inte göra sig till ett djur, spelet är ganska simpelt byggt Redigerat 20 Februari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.