KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 ok för druid brukar vara att man kan göra sig till te.x en björn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 ROFL nej verkligen inte....vet du va en druid gjorde på den här tiden? han var typ den tidens läkare/doktor. bara för ett SPEL har en klass som heter druid och de har fått den konstiga förmågan att förvandla sig så ska du inte tro att alla druider kan göra det....speciellt inte i mer verkliga spel som detta.... wtf....jag kan inte logga in....jag loggade in tidigare idag lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Btw vilka hunting spots kör ni på? jag tar fishing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 marsh hunting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Är en moon en dag IRL? OMG, fett segt. Ska spela lite idag, vill köpa lite möbler till min stenhydda. Nån som vill bli min vän, adda TheArsenalGeek :) Är fortfarande på 1. Började igår Hur gör jag för att få cash lite snabbare? Jag huntar på marsh :) YEAAAH har ett konstigt vapen, en hammare typ :o AHHHAAAA, jag fattar nu vad han/hon försökte göra, han/hon försökte sätta in en banner och fixa sig själv 40 KC det står på deras hemsida att man kan göra det, fast man kan inte lägga inte det här. Redigerat 22 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Japp en moon = 1 dag du säljer din loot och arbetar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 så segt att man typ bara har ätit svampar. För det enda målet jag har kvar till world2 är att väga 40kg. Så nu köper jag såna där dinosaurier(dom som man får +3kg i vikt av) varje dag för att snabbt få komma till den andra världen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Hur mycket väger du då? jag tänker maxa ut min strength stat innan jag börjar med några quests. 69 i strength :) 11 i stamina och intelligence Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 YEAH, fick två byten idag efter huntingen :) Inte så bra byten men mina första byten :) En gädda elr fisk elr så och en Fluffy Ant båda från Marsh. Min väger runt 3-5 kg och han går på Svampar, asså en Svampdiet ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Jag ska börja med det här spelet igen, Testade lite förut, Adda gärna DamelQ då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 YEAH, det var en Svamp Pike :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hur mycket väger du då? jag tänker maxa ut min strength stat innan jag börjar med några quests. 69 i strength :) 11 i stamina och intelligence Väger ca 35kg nu. Så snart kan jag gå vidare. För jag har ju klarat alla quests och så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.