Jote Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 YEAH, fick en Laughing Parasaurus när jag huntade :) Ska ut och hunta mammutar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag har börjat komma igång lite nu :P Jag e 1 moon gammal och har 20 i Str :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Jag har börjat komma igång lite nu :P Jag e 1 moon gammal och har 20 i Str :D YEAH, du äger mig i Str :rolleyes: Längtar till jag kan börja med quests :) Hur länge ska man ha ett byte hemma tills man kan lägga ut på marknaden, hade dom bara en dag. Tror jag måste ta ut mina saker från marknaden snart så ingen plundrar dom :o Redigerat 24 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag ska träna upp mina skills till över 25 innan jag börjar Questa, Mycket lättare då säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Fick inga mammutar :( Ska börja hunta i forest! Kanske är lite är lite för dålig för att hunta mammutar ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Fick inte heller några ;( Ska sova och få Health och Morale, Så huntar jag oxå i Skogen imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Sådär, är i nästa ålder nu :D. Gillar systemet att man får se direkt hur det gick under hunten :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 heter TonyHawk för ja spelar tony hawk pro skater just nu haha kom inte på nö :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) yeaah, fick en Sabertoothed tiger :) Sålde den för 56 KC typ :P Ska nog också sova, blev ganska skadad efter huntingen x) Redigerat 26 Februari 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ska vi inte göra en tråd för W1 och en för W2 sen för w3 osv när ngn kommit så långt. Jag har 120 TH nu ska försöka fixa 200 th sen ta ett lån 200 TH och sen försöka göra questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.