TuggaBananWTF Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Den första är Kanske lite fjantigt för en 10-årig men strunta i det, 1: Mina Kramdjur 2: Mina Glaskulor 3: Mina Tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Min gitarr och Mina cd skivor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Den första är Kanske lite fjantigt för en 10-årig men strunta i det, 1: Mina Kramdjur 2: Mina Glaskulor 3: Mina Tv-spel Snygg bump, tråden e 4 år gammal. Lås den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 min 50 tums full hd LCD tv ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Min katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 mitt Xbox 360 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Min dator, internet och pengar. Behöver inget mer EDIT: Såg just att det var en bumpad tråd. Skäms på dig, Ichwill :P Redigerat 8 Oktober 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Min dator, internet och pengar. Behöver inget mer EDIT: Såg just att det var en bumpad tråd. Skäms på dig, Ichwill :P Jag sa det jag också och blev anmäld. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 mig själv.vrf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) mig själv.vrf? Vadå, anser du dig själv värdelös? Värdefullaste ägodel för mig är ju datorn. Men värdefullaste person är nog min pappa, sen min syster. EDIT: Märkte att det är bumpad tråd, skit i. Så länge det inte är någon tråd för hjälp så kan man bumpa den. Redigerat 8 Oktober 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Min kropp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.