Hoppa till innehåll

Installera Och Spela Wow


TheGetaway
 Dela

Rekommendera inlägg

när jag har installerat wow och ska börja spela så när jag loggar in på mitt acc som jag har gjort med sån där 10 dagars kod så börjar den ladda hem den s*tans patchen igen trots att jag redan har den på datorn , sen när den har gått klart kommer blizzard uppdater och kör igenom sen kommer detta:

 

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

( jag har det installerat i D:\ )

 

sedan tar man repair och ska börja spela då går allt igenom en gång till :S vad ska ja göra ? :o

 

Ps. jag lånade min kompis spel o installerade ( har testat 2 ggr btw ) och har beställt ett eget spel o vill gärna att det ska funka sen när jag får mitt egna spel så jag bara kan fylla på mitt 10 dagars test grej till ett vanligt acc och spela som f*n Ds.

 

VAD SKA JAG GÖRA ? :s :o :(

Redigerat av TheGetaway
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stäng av din anivirus/brandvägg eller nåt sånt. Jag har haft samma fel och det funka att göra det. Jag behöve göra det 2ggr sen funkar det.

Du kommer behöva patcha ett tag men det e värt det. :)

va ta det igen , fast långsamt :P men asså den börjar ladda hem den patchen som jag redan har så det går ju jättesnabbt :P så liksom inte stor mening att ladda samma om o om igen :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stäng av din anivirus/brandvägg eller nåt sånt. Jag har haft samma fel och det funka att göra det. Jag behöve göra det 2ggr sen funkar det.

Du kommer behöva patcha ett tag men det e värt det. :)

va ta det igen , fast långsamt :P men asså den börjar ladda hem den patchen som jag redan har så det går ju jättesnabbt :P så liksom inte stor mening att ladda samma om o om igen :S

 

MEN INSTALLERA PATCHEN DÅ SMARTSKALLE DET ÄR JU INGEN IDE ATT LADDA NER EN PATCH TYP 5 GR FÖR ATT INTE ANVÄNDA DEN!!!

 

omg...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...