Gäst mithrils Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Runescape forumet är bara fullt av små, opålitliga småbarn som scammar och tror att dom är coola. Och nej, det är ni inte! Ni är bara några idioter utan liv! Följ mitt råd, ta bort din användare på fuska och runescape och släng ut datorn genom fönstret. Det har ni förtjänat. Blev själv scammad av min RS gubbe men fick tillbaka den, utan gear. Själv bryr jag mig inte så mycket, men ändå ._. tja,ta en alvedon du behöver det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Runescape forumet är bara fullt av små, opålitliga småbarn som scammar och tror att dom är coola. Och nej, det är ni inte! Ni är bara några idioter utan liv! Följ mitt råd, ta bort din användare på fuska och runescape och släng ut datorn genom fönstret. Det har ni förtjänat. Blev själv scammad av min RS gubbe men fick tillbaka den, utan gear. Själv bryr jag mig inte så mycket, men ändå ._. tja,ta en alvedon du behöver det nog. Yeah, cool man :) :) :) .. Vad har det här äns att göra med diskussionen? Du är säkert mithril ._. Du beter dig på samma sätt etc. och sen hänger du i runescape forumet och tror att du är nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Scamming/hacking är onödigt och och det skapar bara oro! Ingen gillar småbarn som scammar andra utan att få skuldkänslor själv blev jag scammad på Rs förlorade 1 mill :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Hoppas scammarna får pesten och dör.. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Låser, tråden är urspårad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg