viko550 Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) fixade det ska pausa lite med zelda spelet/ nya saker som kommer komma = ska fixa stad 1 mycket finnare, det kommer att finnas swim training och ska fixa exp/// behöver lite tips till spelet Redigerat 26 November 2007 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Svenkt språk? Det skulle äga rejält med ett svenskt zeldaspel! ;) Saker som skjuter på en, minor, farliga virvelvindar... Jag har en massa idéer, det skulle vara kul att vara liten igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Svenkt språk? Det skulle äga rejält med ett svenskt zeldaspel! ;) Saker som skjuter på en, minor, farliga virvelvindar... Jag har en massa idéer, det skulle vara kul att vara liten igen...BRA IDE! med svenskt språkkan göra två veriasioner samma spel men ett språk på engelska och ett språk på svenska fast vet nån någon sida som man kan få sounds till spelet har googlat men det kommer bara frm ljuslösa sounds Redigerat 26 November 2007 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eafg Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 kolla där http://gmc.yoyogames.com/ eller http://www.yoyogames.com/make/tutorials :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelieman Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 HJälp! Jag behöver hjälp med att göra ett 3rd person spel snälla hjälp mig! //Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) HJälp! Jag behöver hjälp med att göra ett 3rd person spel snälla hjälp mig! //Magnus http://www.yoyogames.com/make/tutorials Här finns guider men är det ditt första spel , ska du inte göra 3D. Krav för 3d-spel i GM Pro-version (altså fullständiga versionen , inte demo) GML kunskaper ( Gamemakerspråket) Rätt Avancerat att göra med andra ord. Redigerat 28 Januari 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Till 3D spel rekomenderar jag Alice. Redigerat 28 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Man måste även skaffa pro, och det kostar... Hehe du missade att jag ändrade inlägget innan din post. Och lättare att lära isg Java/ C++ och göra i Ogre3d eller annan 3d engine för 3d-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.