Hoppa till innehåll

Pvp Och Pve

Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

Hej! Nu skapar jag en tråd där man skriver hir man dödar, både i PvP och PvE! Så att andra kan få tips hur man dödar utan att all mana tar slut eller att man dör!

Gnome warlock lvl 56

PvE: Immolate>Corruption>Curse of agony>sen skjuter jag wand till NPC:en dör.

PvP: Då gör jag samma, men istället för wand så använder jag "Drain Life" eller "Drain Soul".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PVE: Man drar dom spells som tar mest dmg men med längst casting time, sen drar man den som tar mycket dmg men med mindre casting, sen när "NPC:en" har kommit fram så tar man bara instant cast spells, man förlorar mycket tid på att bli slagen och casting går tillbaka.

T.EX.

Fire mage: PVE: Pyroblast, Frostbolt, Fireball, Fireblast, Frost Nova, Blink/Back, Frostbolt, Fireball

PVP: död direkt

eller Warlock med... lvl 15?

PVE: Corruption, Immolate, Curse of Agony, Fear, Drain soul/life

tror de ska vara så, kommer inte ihåg så bra, deletade gubben ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PvE,(Raiding) om du är Affliction speccad, så är det bara o kasta alla dots och sen spamma Drain Life, kanske någon annan spel immelanåt.

(Grinding). Använd voidwalker. låt den ta lite agro medans du sätter på alla dots, Sen gör drain life, om det tar för mycket mana använd Dots och sen Wand.

PvP, kan inte så mycket om warlock i pvp, men en bra sak är att först feara dom, sen sätta på alla dots, sen skjuta lite spells med casting time. (Shadowbolt etc.)

Ingen warlock expert :)

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...