Ilovecheats Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 För några minuter sedan kom det en kvinna till mig på sims 2 djurliv. Hennes namn var Fröken Rynkbak(lol :P ) Hon gick in i mitt hus utan att jag hade hälsat på henne,och när jag kollade vad jag kunde göra med henne kunde jag inte säga adjö. Men däremot kunde jag välja spratt. Men när jag försökte hände ingenting. Och när jag försökte göra nåt annat med henne gick det inte heller. Ännu har hon inte gått iväg. Har detta hänt för någon annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 är det den knäppa tanten med hand väskan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Tror hon har en handväska,och hon är ganska knäpp för hon lämnar aldrig tomten. Vet du vad man ska göra med henne? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Nej men hon kommer på nattklubbarna på Nattliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Hahaha Hon har inte jag sett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Hon är fortfarande kvar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoppis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vilken störande kvinna! Har själv INTE spelet men det låter som en riktigt störande Sim. Vet du fusket till suddet på Simmarna när de är nakna. Alltså om man ska ta bort det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 hon fanns redan i The Sims serien (altså 1:an) Spela poker med henne. förlorar hon kanske hon blir så sur att hon går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Vilken konsol hände detta på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hon brukar inte komma till tomten, bara till allmäna tomter. <_< Du kan ju pröva att mörda henne :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Move_objects on Sälj henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Kan man mörda folk ? Om man kan det hur gör man då då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg