kimp@n Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Finns det några gratis och bra virusprogram?? isf vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Du kan alltid ladda ner en laglig gratis version som vara i en månad eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 AVG Free, NOD 32.. dom två är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) AVG äger! Men det käkar minne... :( NOD får man bara ha i 30 dagar, tror jag... >:( Avast är ganska bra! Redigerat 5 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 mm, AVG är nog kanske ett av dom bästa gratisprogrammen men program som Norton och F-secure är ju ändå bättre. Fasst dom kostar ju en slant också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Prova ThreatFire AntiVirus Free Edition 3, fick bra betyg på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Vad jag vet så är alla virusprogram gratis? Eller du kanske menar ett ANTI-virusprogram? Ett sånt sånt tar bort virus? Om du inte har pengar till o köpa ett, ladda ner AVG. Finns på: http://free.grisoft.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Avast! helt klart. AVG fungerar också för den delen. Redigerat 7 November 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 AVG äger! Men det käkar minne... :( NOD får man bara ha i 30 dagar, tror jag... >:( Avast är ganska bra!W00t! drar i princip inget minne för mig, du har inte stängt av automatisk scanning vad boot?wth:D (me loves AVG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 AVG tar typ inget minne alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 AVG äger! Men det käkar minne... :( NOD får man bara ha i 30 dagar, tror jag... >:( Avast är ganska bra!W00t! drar i princip inget minne för mig, du har inte stängt av automatisk scanning vad boot?wth:D (me loves AVG) Går det att stänga av det? Hur? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 gå in i scheduler, sen scheduled task, sen edit på test plan in basic mode, så kryssar du ur "periodicaly start ~" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.