Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Såhär är det för mig: På internet är jag seriös och mogen, för annars blir man betraktad som en idiot. Utanför internet är jag oseriös och omogen (oftast), för annars blir man betraktad som en idiot. 93% Här är nästan enda stället som jag får chansen att vara mig själv man blir oftast inte accepterad i skolan om man t.ex lyssnar så rock iställer för hiphop. :(Flytta hit, här blir man inte accepterad om man lyssnar på hiphop istället för rock. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag är väl mig själv på Internet. Är dock rätt aggresiv IRL, vilket jag försöker att inte vara på Internet, men det är inte alltid det funkar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag är nog mer öppen över internet än vad jag är i verkliga livet. Eller, i verkliga livet är jag det på ett annat sätt =/ Jag är lite skum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ca 89% mina åsikter är ärliga jämt. kanske e lite snällare när jag inte håller på med datan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Försöker vara så seriös som möjligt. IRL bara flummar jag >-<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.