lövet_91 Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 jag vet att denna tråden borde vara i Allmänt forumet men tänkte att dreamhack kanske var mer aktuellt för er som hänger i pc-delen. :P ok, jag och TheDarkElf hade tänkt oss en liten fuska.se träff där vi bara hittar på något tillsammans.. om det är tillräckligt många som ska dit för att det ska vara lönt. Så om ni ska åka dit vore det kul om ni kunde skriva ett inlägg här så vi vet hur många vi kan ränka med. Vi skulle också behöva någon som är bra på att organisera osv ifall det blir något av det hela. Btw, det finns fortfarande biljetter kvar om någon känner att de vill hänga på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Du vet + Jag vet = Flytta till Allmänt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Skulle nog ha åkt dit men eftersom jag valde att spara till en lite dyrare dator kan jag nog inte förrän nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag kommer, helt klart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag kommer, helt klart ;) Ska du till DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Yup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Var sitter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Rad: B11 Plats: 15 ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 är det bara jag som är 18 :( :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 är det bara jag som är 18 :( :P Relevanssmurfarna hoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Relevanssmurfarna hoppar din mamma hoppar! om du inte ska med på dreamhack ska du inte skriva här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Nu är jag här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.