Greeneck Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Är det någon som känner till något bra ljudprogram? Jag har länge letat efter ett där man kan lägga in många spår, redigera dem och sedan exportera dem. Ungefär som i Windows movie maker men med tillgång till att lägga in fler spår i samma projekt. Redigerat 5 November 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Om du vill redigera MIDI så är AnvilStudio vad du ska använda. Är det MP3, WAV eller liknande så ska du använda Audacity. Båda är gratis, AnvilStudio är freeware och Audacity är OpenSource. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Nej, midi-spår är det inte jag är ute efter att redigera. Audacity? Har det redan, det är det jag har använt tills nu, men det finns så mycket man inte kan göra där, som t.ex. att flytta spåren åt vänster eller höger, man kan inte kopiera spåren så att samma spår kommer två gånger. o.s.v... jag tänkte mer på ett program som ljudredigerinsfunktionen i Windows movie maker. Redigerat 5 November 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 1. Jo, det kan man 2. Jo, det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Kan man? :o Hur då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 http://www.google.se/custom?q=audacity+guide För övrigt så 1. Tror det ska finnas ett verktyg för det och 2. Markera allt, Kopiera, Klistra in, flytta det andra spåret efter det andra och om du vill kan du sedan slå ihop dem. Längesedan jag använde Audacity dock, så kommer inte ihåg. Vill du ha något seriöst så kan du köra på t.ex. Steinberg WaveLab eller Adobe Soundbooth, men det behövs väl kanske knappast inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 adobe audition och steinberg cubase är ju bra grejor annars^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Låter bra, tack för hjälpen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Goldwave.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.