thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 finns det en annan sorts värld liksom på pokemon cristal som t.ex Johto,Kanto? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag vet bara den gamla världen och den nya... kanske itte fattar vad du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag menar typ om det finns en annan än dom två världarna...tänk om det finns en till värld..emn det tror jag inte.....åååå.....jag vill att det ska finnas en ny!!liksom man möter nya människor nya pokemon o sånt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 det finns bara tre regioner i pokémon världen dom är: Kanto(Röd,Blå,Gul,Guld,Silver,Kristall,Eld Röd och Blad(Löv) Grön) Johto(Guld,Silver och Kristall) Hoenn(Rubin och Safir) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 aa ja vet...skulle vara bra om det skulle finnas en till på cristal :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg